PARVA. Atsiskaitymų valdymas

Mūsų vadybininkai vykdys atsiskaitymų kontrolę ir administruos neapmokėtas sąskaitas suderindami jūsų interesus ir santykio su klientais išsaugojimą.

Išlaikykite pardavimo proceso kontrolę savo rankose net ir po sąskaitos išrašymo – mūsų sprendimas PARVA suteikia įrankius, reikalingus būklės stebėsenai, vėluojančių apmokėjimų prevencijai ir suvaldymui.

Žinome, kokie svarbūs santykiai tarp žmonių bei abipusis pasitikėjimas. Todėl kiekvienam, atsiskaitymų valdymo paslaugą PARVA perkančiam klientui, priskiriamas vadybininkas, kuris tampa kliento ambasadoriumi santykiuose su debitoriais. PARVA vadybininkas įvertins jūsų klientų krepšelį ir galimą jų segmentavimą tuomet skirtingiems segmentams taikant skirtingas taisykles, sukuriamas dar geresnis ryšys su svarbiais klientais, o rizikingi klientai stebimi griežčiau.

PARVA sujungia kelias sritis į vieną:

  • Neapmokėtų sąskaitų (SF) administravimas – priminimai iki atsiskaitymo termino;
  • Priminimų tarnyba – Kasdieniai veiksmai pagal pirkėjo kategoriją, priminimai apie mokėjimus el. paštu, SMS žinutėmis ir vadybininko skambučias iki mokėjimo termino ir po jo.
  • Perdavimas skolų išieškojimui – automatinis ir / arba pagal kliento pageidavimus

PARVA “on-line“ režimu pasiekiamos ataskaitos pirkėjo ar/ir pirkėjų grupės lygmenyje 24 val. per parą. Vienu metu galima naudotis lietuvių, anglų, latvių kalbomis (esant poreikiui įdiegiama kita kalba), skirtingomis valiutomis.