Apklausos forma

Norėdami pagerinti teikiamų paslaugų kokybę, bei padėti išpręsti transporto sektoriuje esamas bėdas dėl priešpriešinių reikalavimų suvaldymo, kalbos barjero bendraujant su kitų šalių įmonėmis, skelbiame apklausą poreikių išsiaiškinimui.
UAB CCS – Customer care services teikia atsiskaitymų valdymo ir skolų išieškos paslaugas.
Rūpinamės, kad Įspėjimai apie artėjantį mokėjimo terminą, priminimai vėluojant atsiskaityti laiku pasiektų mūsų Klientų prekių ir paslaugų pirkėjus ne tik Lietuvoje, bet ir kitose pasaulio valstybėse.
Per mėnesį išsiunčiame per 100 000 pranešimų e-paštu, sms žinutėmis, daugeliui pirkėjų paskambiname.

Jei vykdote tarptautinius pervežimus tikriausiai neretai kylančias atsiskaitymų vėlavimo ar/ir gautų pretenzijų sprendimo galimybes stabdo užsakovo šalies kalbos nemokėjimas.
Jeigu norėtumėte, jog informiuotume Jus apie projekto transporto kompanijoms eigą bei siūlomos pagalbos galimybes pateikite savo kontaktinius duomenis.
Jei būtų galimybė – ar pirktumėte  tarpininko, puikiai kalbančio kitomis kalbomis paslaugą? Jei taip – kokios šalys/kalbos domintų: